האתר בהרצה, מבקשים סליחה אם דברים לא עובדים, נשמח לכל פידבק!

מי אנחנו

ברוכים הבאים לשמש העולה – חקלאות בריאה וטרייה. חשבנו שחשוב להציג את עצמנו – מי אנחנו, למה אנחנו כאן, ולמה אנחנו מציעים משהו שונה. למה באמת להתחיל להיות חקלאי בישראל ב2023? הכל נראה לא לטובתנו 🙂

קצת עלי: במשך שנים ספורטאי למרחקים ארוכים. כל מה שקשור להיות בטבע, ועדיפות ליותר מאשר כמה שעות, בלי מנוע ובלי רעש – היו דברים שרציתי. אידיאלית – להתחיל בלילה ולראות את הזריחה מגיעה. שחייה למרחקים ארוכים, אופני שטח, ולבסוף ובעיקר – ריצה. מרתונים, אולטרה מרתונים – והרפתקאות בכל סוגי הטבה שיכולתי למצא.

במסגרת הזו של לקיחת הגוף לקצה, ובנוסף לעובדה שאני אדם שאוהב להתנסות, תזונה ובריאות היו חלק בלתי נפרד מחיי – מה אוכלים לפני, מה אוכלים אחרי, מה אוכלים במשך היום (כמובן גם מה אוכלים תוך כדי אבל זה לא קשור לסיפורנו) – גם כדי לתמוך בגוף בספורט אבל גם כדי להיות בריא – קראתי מידע הסטורי, מידע עדכני, ספרים ישנים וחדשים וכל מה שיצא באינטרנט. התנסיתי במיטב הדיאטות על גופי והגעתי למסקנות שהגעתי.

בשנים האחרונות, אולי כי המדע התקדם, אולי כי יש ילדים, אולי כי אני מזדקן כמו כולנו – גם התחום של בריאות כללית – אורך ואורח חיים בריאים – נכנסו למשוואה. איך אפשר להאריך את החיים, ואולי יותר חשוב – איך אפשר לאפשר לנו חיים טובים יותר בשנים שיש לנו, מה המדע המערבי, המזרחי, הישן והחדש – מה כל זה אומר.

בפוסט הזה שמציג אותי ואת החווה לא נכנס לעומק – אבל אומר דבר אחד: המסקנה העיקרית שלי ושל מיטב החוקרים הרציניים בעולם הזה היא שאין תשובה אחת מדוייקת. רב הנסתר על הגלוי בתחום הבריאות, בעיקר התזונה, של בני אדם, אבל יש כמה אלמנטים שכנראה נכונים וחוזרים על עצמם:

  • סוכר לבן זה רע
  • אוכל מעובד זה רע
  • לאכול יותר מדי קלוריות ביום זה רע

אבל יש גם דברים טובים:

  • להתמיד באוכל בריא זה שם המשחק – הפכו את האכילה למשהו שקל לעשות אותו – אי אפשר להלחם כל הזמן לאורך זמן רב
  • אוכל טרי במידת האפשר
  • אם ניתן להשקיע – לבדוק שמקבלים מגוון רחב של חומצות אמינו, ויטמינים, וכל מה שבונה בריאות

גם אם בסופו של דבר הבחירה שלכם היא טבעונות וגם אם היא פליאו – היו מספר מכנים משותפים שחיפשתי ולא הצלחתי למצא. קשה למצא מזון שגודל ללא ריסוס או חיסונים, קשה לאכול את המזון רגע אחרי שנקטף – ולעיתים גם אם יש משהו הוא לא זמין ויקר.

השמש העולה באה לפתור את כל זה. אמנם, לקהל מצומצם באיזור הוד שרון, כפר מל״ל ורמות השבים בלבד – אבל אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו לבחור מה הם רוצים לאכול, ונגדל (בנוסף לדברים האחרים שלנו) – לפי דרישה מראש. בעזרת חקלאות הידרופונית וindoor ללא ריסוס, המזון יהיה בריא ככל האפשר, ובעזרת טכנולוגיות שילוח ואיזור חלוקה קטן נגדל רק מה שצריך, נשלח לכם הכל ביום שתבחרו, ואתם מקבלים מזון שנקטף עד שעתיים מרגע הקטיף. אין לנו מכירה במכולות או חנויות בריאות – לא נצליח לשמור על הטריות בצורה כזו – אבל אנחנו מאמינים שזה העתיד וזה מה שמגיע לכם ולנו.

רוצים להצטרף למסע?

כתיבת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *.

*
*
You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Total
12.00 
Continue Shopping
1